Relaties uitnodigen doe je zo

Je relaties uitnodigen kan, uiteraard digitaal met een mail, maar daarbij loop je wel de kans. Dat het op een stapel beland, waardoor misschien wel onbewust over het hoofd wordt gezien. In de maatschappij van nu leven immers in een digitaal tijdperk, waarin veel online berichten dag in en dag uit binnenstromen op je mobiel, laptop, of pc. En als je dan ook nog eens je mailbox moet afstruinen naar nieuwe berichten? Dan wordt een heus karwei om dat te blijven doen. Waarom kies je dan niet voor een direct mail methode?

In deze blog gaan wij je in ieder geval alles vertellen, over de kracht hiervan en waarom het een geschikte methode is om toe te passen.

Meer hierover lees je hieronder:

Wat is direct mail?

Relaties uitnodigen met direct mail, is simpelweg een direct Marketingmethode, waarin je klanten benaderd per post. En daardoor heel erg geschikt om een grote groep relaties volgens een persoonlijke aanpak te kunnen benaderen. Waardoor zij zich echt gezien en gehoord voelen binnen jouw onderneming.

Het doel van de response heeft verscheidene oorzaken, zoals: verkopen, aankoop, donatie, of een zakelijke afspraak. Daarnaast kan het ook worden ingezet voor branding, of het verschaffen van extra informatie over jouw product, of diensten.

Tenslotte wordt de direct mail methode, ook ingezet om inactieve klanten weer om te zetten tot actieve klanten.

Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een heuse confetti kaart, waardoor je een feestje op de deurmat bezorgd.

Relaties uitnodigen? Kies voor een confetti kaart

Je kunt als direct mail methode kies dan eens voor een confetti kaart. Dit is een feestelijk manier om je relaties uitnodigen. Dit is een kubus, die vanaf het moment van open uit de envelop wordt gelanceerd. En waar de ontvanger op een regenbui van confetti wordt getrakteerd.

De kubus kan dan ook op verschillende zijden worden gepersonaliseerd worden met een passende boodschap, zodat de ontvanger op goede wijze wordt geïnformeerd over jouw boodschap.

Door dit dus te gebruiken snakt de ontvanger bij elke zijde naar extra informatie, dus waar wacht je nog op?